.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه مهم آیت الله جوادی آملی به وزیر خارجه

به گزارش مهر ، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه پیش از ظهر امروز در سفر به قم، با آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع معظم تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار که در مرکز علوم وحیانی اسراء برگزار شد، خطاب به علی اکبر صالحی وزیر خارجه اظهار داشت: به شما توصیه می کنم در کنار کارهای سیاسی خود مباحث و فعالیت های علمی را کنار نگذارید.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری هر زمان که به قم می آمدند و با بنده دیدار داشتند از سوابق و ظرفیت علمی شما تعریف می کردند، افزود: شما از سرمایه های علمی کشور هستید و باید برنامه ریزی کنید در هفته ساعاتی را برای مطالعه و فعالیت در زمینه های علمی کنار بگذارید.

باید دانشگاهها را درک کرد

آیت الله جوادی آملی عنوان داشت: باید دانشگاه ها را درک کرد و دانشگاهیان نیز بدانند نظام در خصوص مباحث علمی کوتاه نمی آید و اگر قصوری نیز وجود دارد بدانند که بیش از این در توانایی نظام نیست.

علی اکبر صالحی نیز دیدار و گفتگو با آیت الله جوادی آملی را از جلسات دلنشین و فراموش نشدنی زندگی خود عنوان کرد و اظهار داشت: توصیه های آیت الله جوادی آملی در خصوص پرداختن به مباحث علمی مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشت.

وزیر خارجه اظهار داشت: دکتر شهریاری نیز علاقه وافری به آیت الله جوادی آملی داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.